HWF organiseert de zorgprogramma’s, waarbij de zorg grotendeels wordt uitgevoerd door uw eigen huisarts of praktijkondersteuner.
HWF maakt afspraken met ketenpartners zoals diëtisten, leefstijlcoaches, podotherapeuten en Ksyos voor de oogfoto’s bij diabetes.
Heeft u een klacht over de organisatie of over één van de ketenpartners dan kunt u deze bij ons melden.
Heeft u een klacht over de zorg die door uw huisartsenpraktijk wordt geleverd? Dan adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met uw huisartsenpraktijk.
Heeft u een klacht over de organisatie of over één van de ketenpartners?
Dan gaan we graag met u in gesprek om uw klacht met u te bespreken. U kunt hiervoor gebruik maken van onze klachtenbemiddeling. U kunt uw klacht indienen via het klachtenformulier zodat deze rechtstreeks bij de klachtenfunctionaris terecht komt. Na het invullen van het klachtenformulier krijgt u een ontvangstbevestiging van uw klacht. De klachtenfunctionaris neemt contact met u op om te bespreken hoe uw klacht, door bemiddeling, in goed overleg opgelost kan worden.
De klachtenfunctionaris zal altijd proberen uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Als uw klacht na de klachtenbemiddeling niet naar tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris u helpen bij het nemen van verdere stappen, bijvoorbeeld via de Geschilleninstantie.