Tip, suggestie of klacht?

HWF organiseert de zorgprogramma’s, waarbij de zorg grotendeels wordt uitgevoerd door uw eigen huisarts of praktijkondersteuner. HWF maakt afspraken met ketenpartners zoals diëtisten, leefstijlcoaches, podotherapeuten en Ksyos voor de oogfoto’s bij diabetes.

  • Heeft u een klacht over de organisatie of over één van de ketenpartners dan kunt u deze bij ons melden.
  • Heeft u een klacht over de zorg die door uw huisartsenpraktijk wordt geleverd? Dan adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met uw huisartsenpraktijk.

 

U heeft een klacht. Wat nu?

Dan gaan we graag met u in gesprek om uw klacht met u te bespreken. U kunt hiervoor gebruikmaken van onze klachtenbemiddeling. U kunt uw klacht indienen via het klachtenformulier zodat deze rechtstreeks bij de klachtenfunctionaris terechtkomt.

Na het invullen van het klachtenformulier krijgt u een ontvangstbevestiging van uw klacht. De klachtenfunctionaris neemt contact met u op om te bespreken hoe uw klacht, door bemiddeling, in goed overleg opgelost kan worden.

De klachtenfunctionaris zal altijd proberen uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Als  u het niet eens bent met de klachtenafhandeling, dan helpt de klachtenfunctionaris u bij het nemen van verdere stappen, bijvoorbeeld via de Geschilleninstantie.